Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2009 10:41 - Чочо Владовски - Любовта Без, Която Не Можем
Автор: sisibest Категория: Музика   
Прочетен: 2896 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 01.04.2009 10:44


Тази песен от сутринта ми се върти в главата... имам чувството, че я сънувах... не знам... 
Идва Свети Валентин и аз нещо вече съм на пияно-любовна тематика :)

Обичам те, малчо! :*


Текст + бонус:

Да си взе[Am]мем сбогом, със она[F]зи любов,
без коя[C]то никак не мо[G]жем.
Не е ле[Am]сно, не е ле[F]сно
у дома[G] да се връ[F]щаш, да се връщаш бездо[C]мен

Спи булеварда след дългия ден,
спят уморени, тротоарите пусти
Под ръка аз вървя с подранилата зима
и събирам своите чувства

Припев:
И все по дале[D]че, и все по наза[G]д,
стъпки остават, оста[Em]ват зад ме[A]не.
И от просяк по[D]-беден, и от граф по-бога[G]т
аз вървя[Em] и раздавам наде[A]жда.

Да си вземем сбогом, със онази любов,
без която никак не можем.
Не е лесно, не е лесно
у дома да се връщаш, да се връщаш бездомен

Припев:...

И събирам, раздавам дори не броя
своите срещи в града милионен
аз вървя за да търся в теб любовта,
любовта без която не можем...

И събирам, раздавам дори не броя
своите срещи в града милионен
аз вървя за да търся в теб любовта,
любовта без която не можем

[G]Без която не можем...[C] G Em Dm
Любовта без която не мо[G]жем[C] G F Em Dm
Любовта без която не мо[G]жем
без която не мо[C]жем...







Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sisibest
Категория: Музика
Прочетен: 219049
Постинги: 28
Коментари: 84
Гласове: 286
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930